کد مطلب: 5190
  تاریخ انتشار:  1398/07/20 - 17:20


"فوراً آنها را بکشید": ماهی های تهاجمی که هوا تنفس می کنند

مقامات حیات وحش امریکا می گویند ماهی تهاجمی بومی چین به تازگی در آبهای جورجیا کشف شده است و به ساکنان منطقه هشدار داده اند که فوراً آنها را بکشند.
download ماهی بلند و نازک و نازک

مقامات حیات وحش امریکا می گویند ماهی تهاجمی بومی چین به تازگی در آبهای جورجیا کشف شده است و به ساکنان منطقه هشدار داده اند که "فوراً آنها را بکشند" به دلیل تأثیر بالقوه ای که می تواند روی سایر حیوانات بومی منطقه داشته باشد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، در اوایل ماه اکتبر ، براساس پستی که این هفته از سوی وزارت منابع طبیعی جورجیا منتشر شده بود ، یک مار ماهی مار شمالی توسط یک ماهیگیر در استخر واقع در املاک خصوصی در استان گوینت صید شده است.

مقامات با عنوان "ماهی بلند و نازک و نازک" از این ماهی نام برده و آنرا اینگونه توصیف می کنند: مار ماهی شمالی می تواند تا 3 پا طول داشته باشد و همچنین می تواند هوا را تنفس کند و همین امر به آنها اجازه می دهد بر روی زمین و در محل های دارای اکسیژن کم زنده بمانند.
این مقامات گفتند که این ماهی بومی حوضه رودخانه یانگ تسه در چین است ، اما مقامات اعلام کردند که این مار ماهی ها در 14 ایالت آمریکا گزارش شده اند.

مقامات حیات وحش امریکا با ارسال هشداری در مورد ماهی نوشته اند: "گونه های تهاجمی معمولاً از طریق رهاسازی غیرمجاز معرفی می شوند. در ایالت جورجیا، واردات ، حمل و نقل ، فروش ، انتقال ، یا داشتن هر گونه ماهی از گونه مار ماهی بدون مجوز معتبر حیوانات وحشی مجاز نیست."
مقامات حیات وحش گفتند که مار ماهی های شمالی می توانند با رقابت در غذا و زیستگاه روی گونه های بومی تأثیر بگذارند.

مقامات گفتند که هر کس فکر می کند ممکن است یک مار ماهی شمالی را گرفتار کند ، توصیف شده که دارای یک باله بلند است که در پشت آن می گذرد و ظاهری لکه دار قهوه ای تیره دارد ، نباید آن را دوباره به داخل آب رها کند.

در واقع ، وزارت منابع طبیعی جورجیا با اشاره به اینکه چگونه این ماهی ها می توانند در زمین زنده بمانند ، گفتند که ماهیگیران باید بلافاصله آنها را بکشند و در یخ نگهداری کنند.

از ساکنان نیز خواسته شد تا از ماهی ها عکس بگیرند ، از جمله عکس های نزدیک از دهان ، باله و دم آن ، و محل صید آن را یادداشت کرده و آنرا به اداره شیلات سریعا تحویل دهند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار ویدئو